stallbroby

Alla inlägg under oktober 2012

Av Isabella Lager - 28 oktober 2012 07:26

Nu har jag köpt nya benskydd till Stella!

Såå söta och varma är de också!:)


 

Jag köpte båda två fast nu får hon använda de blåa sedan när de slits ut

så tar vi nästa!


Nu står iaf hästarna/ ponnysarna i hagen uti kylan men alla har varma täcken på sig

så dem klarar sig, men snart ska vi ut och lasta.

Av Isabella Lager - 28 oktober 2012 07:17

Godmorgon! Jag har nyss vart ute och ridit stella och collin, det gick bra alla

mina hästar är på humör denna veckan!:)


Men vi fortsatte hoppningen för alla mina hästar ska hoppas denna veckan!

 Det kommer två videosar sen senare  från hoppningen idag.


Förresten har jag inte berättat att idag ska jag till skåne med en kompis

och mina lufthästar, fast jag kommer fortfarande blogga så ni vet!


Men det är bra treäning för dem att vara på olika ställen.


Jag red iaf idag sen satte jag på dem täcken och sen släppte jag ut dem.

Av Isabella Lager - 27 oktober 2012 20:01

Här kommer ett tips på en ridväg om hästen ska hoppas och träna på vägar.

Jag körde själv denna övning med Nettan idag och det gick super bra!


 

Av Isabella Lager - 27 oktober 2012 18:23

Tjingeling har nyss ridit nettan i mörkret det gick toppen hon var lite stel bara

men det är ju p.g.a kylan.


Hejs svejs

Av Isabella Lager - 27 oktober 2012 17:57

Hejsan! Idag har jag hoppat med Ludde, det gick super!

Jag tränade lite på svängar och sånt. Han var fin och hade en lagom

bra bjudning mot hindrena, dock så har han ju inte världens bästa

kondition men idag tycker jag att han höll sig pigg hela ridpasset faktist!:)


Här är ridvägen:


 

Nu ska jag ut och rida igen.

Av Isabella Lager - 27 oktober 2012 17:53

Som rubriken lyder så startar jag bloggandet direkt!

Om ni inte hänger med på mina hästar o.s.v så besök min hemsida

så får ni reda på det mesta. På bloggen skriver jag mest om ridpass ,hur hästarna

mår och vad jag gör, på hemsidan skriver jag hästarnas personligheter o.s.v


Nu vet ni det!

Av Isabella Lager - 27 oktober 2012 17:49

Hej & välkommen till min lufthästblogg!

Hoppas ni gillar denna blogg:)

 

Det här är min ponny stella!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,kul att du kikade in.På bloggen kommer du i sommar läsa om mig och mina sommarhästar,
Summer Girl och Pronto,
Hoppas du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards