stallbroby

Direktlänk till inlägg 23 februari 2013

Sportlov

Av Isabella Lager - 23 februari 2013 08:30

Heej! Nu är det sportlov.
Idag åker Collin, känns mest bra eftersom han behöver utbildning, så jag ska säga hej då och pussa massa på han och önska han lycka till på dem här månaderna!:)

Morgon fostringen idag fick Sara ta:p fast hon erbjöd sig faktiskt så jag tvinga henne inte;)

Senare idag blir det nog att rida alla (tre) men först ska jag till ridskolan. Jag har ganska fullt upp (irl) hela helgen tyvärr och såklart ska jag ju vara hos mamma hela lovet så jg kommer inte kunna rida mina älsklingar:(

Nä nu ska jag äta frukost och sen ut till ponnysarna och säga hej då till Collin och därefter åka till ridskolan:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Lager - 23 juli 2013 21:30

Denna blogg är numera bara en riddagbok där jag skriver om vad som händer med luftisarna typ ;)       ...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 19:39


Nu är hästarna fodrade och utsläppta o.s.v, det fick bli lite tidgare idag ;)   Morgondagens ridpass på Sunny blir som sagt markarbete, blir nog i ridhuset då för jag orkar inte bära ut alla bommar :P Ska lägga ut några bomserier kanske någon e...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 18:15


Här kommer veckans schema: Sunny Måndag: Dressyr Tisdag: Markarbete, lite små hinder Onsdag: Hoppning Torsdag: Vila Fredag: Promenera Lördag: Ganska hårt dressyrpass Söndag:Vila (jag åker på ridläger irl)     Pronto Måndag: ...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 18:00

Hon är seriöst en helt fantastiskt ponny, beundrar henne starkt! Red henne på gräsbanan, inget långt och krävande pass utan mest bara känna på henne och få in vårat band, att hon känner hur jag fungaerar och jag hon o.s.v...   Hon skötte sig ...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 17:01

Hej idag är det måndag och jag vet att uppdateringen inte är den bästa, har inte riktigt kommit igång ännu ;) Longerade iaf Pronto imorse vilket gick riktigt bra, han var faktiskt väldigt pigg och jobbade på bra som jag ville, duktig pojke :)  ...

Presentation


Hej,kul att du kikade in.På bloggen kommer du i sommar läsa om mig och mina sommarhästar,
Summer Girl och Pronto,
Hoppas du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards