stallbroby

Direktlänk till inlägg 25 juni 2013

Veckoschema

Av Isabella Lager - 25 juni 2013 14:31

 Sunny


Tisdag: Vila och bara känna sig hemma

Onsdag: Skritta på vägen

Torsdag: Jag kanske kommer att åka bort men annars, Dressyrpass

Fredag: Lufthästdag! Det kanske blir hoppning där

Lördag: Uteritt

Söndag: Dressyrpass



 Pronto


Tisdag: Vila och känna sig hemma

Onsdag: Skritta i Westernsadeln 

Torsdag: Kanske åker bort men annars tömköra

Fredag: Lufthästdag! Körning

Lördag: Beta

Söndag: Beta

Kommer att göra ett sånt här schema varje vecka så ni vet vad jag kmmer göra, det kommer såklart

att ändras nångång men detta är bara så jag vet ungefär :)


Visst är han sööt! ^^ 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Lager - 23 juli 2013 21:30

Denna blogg är numera bara en riddagbok där jag skriver om vad som händer med luftisarna typ ;)       ...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 19:39


Nu är hästarna fodrade och utsläppta o.s.v, det fick bli lite tidgare idag ;)   Morgondagens ridpass på Sunny blir som sagt markarbete, blir nog i ridhuset då för jag orkar inte bära ut alla bommar :P Ska lägga ut några bomserier kanske någon e...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 18:15


Här kommer veckans schema: Sunny Måndag: Dressyr Tisdag: Markarbete, lite små hinder Onsdag: Hoppning Torsdag: Vila Fredag: Promenera Lördag: Ganska hårt dressyrpass Söndag:Vila (jag åker på ridläger irl)     Pronto Måndag: ...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 18:00

Hon är seriöst en helt fantastiskt ponny, beundrar henne starkt! Red henne på gräsbanan, inget långt och krävande pass utan mest bara känna på henne och få in vårat band, att hon känner hur jag fungaerar och jag hon o.s.v...   Hon skötte sig ...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 17:01

Hej idag är det måndag och jag vet att uppdateringen inte är den bästa, har inte riktigt kommit igång ännu ;) Longerade iaf Pronto imorse vilket gick riktigt bra, han var faktiskt väldigt pigg och jobbade på bra som jag ville, duktig pojke :)  ...

Presentation


Hej,kul att du kikade in.På bloggen kommer du i sommar läsa om mig och mina sommarhästar,
Summer Girl och Pronto,
Hoppas du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards