stallbroby

Direktlänk till inlägg 28 juni 2013

Lufthästdag

Av Isabella Lager - 28 juni 2013 19:51

Hej!


Nu är jag här hos Jessika, vi har ridit massa hästar idag, allt från shettisar till storhästar, såå kul. 

Vi red i vattenspridaren och både hästarna och vi tyckte det var as skönt! :)

 

Kommer förhoppningsvis video på några av passen, har även skrittat Collin idag och ridit älskade Chaklin

i alla gångarter, suuperfin! :D Red Sunny i skritt trav och lite galopp för hon har ju betat och stått i några dagar nu 

så hon fick ett lugnt pass, Pronto ska vi köra imorgon, myys! 

 

Ni får ha det såå bra så får vi se hur mycket mer inlägg det kommer idag då ;) 

Får se om jag blir sugen på nån fin ponny här som jag kanske kan köpa, ska prata lite med Jessika och de

ponnyer jag tycker är finast osv så får vi se sen, som sagt är jag jätte sugen på att faktikst äga en häst, men vi får

se hur det går med Sunny nu i sommar, vem vet vi kanske passar jättebra som ett ekipage ;)

 

Hej då!

136.jpg

Mys ponnyn! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Lager - 23 juli 2013 21:30

Denna blogg är numera bara en riddagbok där jag skriver om vad som händer med luftisarna typ ;)       ...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 19:39


Nu är hästarna fodrade och utsläppta o.s.v, det fick bli lite tidgare idag ;)   Morgondagens ridpass på Sunny blir som sagt markarbete, blir nog i ridhuset då för jag orkar inte bära ut alla bommar :P Ska lägga ut några bomserier kanske någon e...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 18:15


Här kommer veckans schema: Sunny Måndag: Dressyr Tisdag: Markarbete, lite små hinder Onsdag: Hoppning Torsdag: Vila Fredag: Promenera Lördag: Ganska hårt dressyrpass Söndag:Vila (jag åker på ridläger irl)     Pronto Måndag: ...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 18:00

Hon är seriöst en helt fantastiskt ponny, beundrar henne starkt! Red henne på gräsbanan, inget långt och krävande pass utan mest bara känna på henne och få in vårat band, att hon känner hur jag fungaerar och jag hon o.s.v...   Hon skötte sig ...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 17:01

Hej idag är det måndag och jag vet att uppdateringen inte är den bästa, har inte riktigt kommit igång ännu ;) Longerade iaf Pronto imorse vilket gick riktigt bra, han var faktiskt väldigt pigg och jobbade på bra som jag ville, duktig pojke :)  ...

Presentation


Hej,kul att du kikade in.På bloggen kommer du i sommar läsa om mig och mina sommarhästar,
Summer Girl och Pronto,
Hoppas du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards