stallbroby

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Isabella Lager - 19 mars 2013 20:31

Nån som vet hur man gör pass till sina LH?:)


Skulle vara väldigt snällt om ni kunde kommentera i detta

inlägget, har inga som helst papper på mina ponnyer och vill väldigt

gärna ha det!


Så snälla, kommenera här nere om ni vet opch hur man gör!:D


Tack på förhand!:)

Av Isabella Lager - 19 mars 2013 19:48

OMG! 

Jag är suuper glaad!

 Deltog i en massa tävlingar hos stallpollen och här kommer resultatet, orkar inte skriva

hela resultatet utan kriver bara vilka placeringar jag kom på:D


Vår hoppning 3 mars

50cm


Ludwig, våran första vinst!!:)

En tredje plats med Collin!:)

70cm

Vinst med Stella i 70!:D

En 2:a plats med Ludde!:D

Dressyr LB:1


Vinst med Nettan i LB:1 !! :D

LC:2


Ludde har levererat de senaste tiden, vinst i 

LC:2! :D

3:e plats med Nettan ( vet inte varför det är en vit rosett)

4:e plats med Stella! :D


Jag är super nöjd över detta!:D



Av Isabella Lager - 19 mars 2013 19:37

Hej! 

Har som ni märkt tatt en lufthästpaus.

Har ont om tid just nu;(


Men nu ska jag försöka så gott det går!

Slarvinlägg nu pgr av att jag skrev ett inlägg nyss som

var skitlångt men jag råka radera det;(( *arg*


haha aja skit samma!:)


Medan jag har haft en paus så har tre goa tjejer vart och ridit mina ponnyer, väldigt kul!

Håller kontakten med dem så att jag har dem utifall att det behövs:) 

Dem tyckte det var väldigt kul iaf.


Idag hoppade jag Stella, det börjar ju närma sig påskhoppningen som jag har anmält mig

till så dem måste ju träna två gånger innan tävlingen, Stella är brunstig just nu, suck...

Så hon va skit sur på mig och mina hjälper, kickade bockade och allt va hon höll på med, men

efter ett tag kom hon i balns och hade väl inget val än att arbeta vilket hon i vanliga fall tycker

är riktigt kul! Galopperade över galoppbommar i båda varven och lade sedan till ett hinder.

Hon kändes något stel i bakbenen i vänstergaloppen men det är bara att mjukna upp:)


Hann inte rida dem andra två gullponnierna idag men Stella får iaf vila imorgon.


Ha det BÄST!

*bildlös*

Presentation


Hej,kul att du kikade in.På bloggen kommer du i sommar läsa om mig och mina sommarhästar,
Summer Girl och Pronto,
Hoppas du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards