stallbroby

Alla inlägg den 5 maj 2013

Av Isabella Lager - 5 maj 2013 19:30

hej!


Tänkte skriva lite mer om tävlingen den 18-19 maj. Det är alltså en meeting. Första dagen är det en förklass då ka jag vara med, båda ponnyerna, LC. Sedan är det tävling och då hoppar jag två klasser med båda, vet inte riktigt vilka klasser än men det får vi se.

Andra dagen är det en förklass som jag inte vet om jag tänker delta i men vi får se. Sedan är det tävling igen, när detta är klart så är det några dagar emellan och sedan är det final!


Till finalen går ett visst antal personer, de som har minst fel och bäst tid går till final :)

Ska bli riktigt roligt! Kul att sådnt här görs.


Tänkte bara dra det lite snabbt. bloggen kommer inte vara på topp nu men jag åkertill mamma im.


Ha det!

Av Isabella Lager - 5 maj 2013 15:42

hej, förlåt men intresset för lufthästar har tyvärr svalnat så jag kommer ta en paus från dem ett tag, får se om jag får tillbaka intresset men just nu så känns det bara som ett måste och man ska ju ha kul inte sant?


Så tyvärr men det kommer ändå inte bli några bra inlägg om jag fortsätter så hej då!

Presentation


Hej,kul att du kikade in.På bloggen kommer du i sommar läsa om mig och mina sommarhästar,
Summer Girl och Pronto,
Hoppas du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards