stallbroby

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Isabella Lager - 23 december 2012 12:20

Kom på att Nettans martingal faktist är trasig och när man tävlar hoppning i dem klasserna

som vi gör så måste man ha martingal. Stella behöver ju faktist också en martingal

dels för att lättare få henne att gå mer i form och lite kortare och dels för att hon är en

pigg och väldigt studsig ponny ;)

 

Jag väljer att köra den enkla men ganska dyra martingalen från Santa Cruz,

det är bättre att köpa två BRA grejer som håller länge än att köpa flera billiga hela

tiden för att dem går sönder.

Martingal fr Santa Cruz


Väldigt enkel att fästa:)


Av Isabella Lager - 23 december 2012 10:16

Hejsan, tänkte ta en liten promenad med hundarna idag, vanligtvis brukar jag ju

bara släppa ut dem på gården så dem får springa av sig men nu tänkte att Nova

behöver träna lydnad och när hon är på gården så går det knappast för då är

hon väldigt busig.

 

Louise behöver få komma ''på utsidan'' lite och se vad som händer utanför.

 

Vi får väl se hur det går, bloggar senare:)

Presentation


Hej,kul att du kikade in.På bloggen kommer du i sommar läsa om mig och mina sommarhästar,
Summer Girl och Pronto,
Hoppas du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards