stallbroby

Alla inlägg den 21 december 2012

Av Isabella Lager - 21 december 2012 21:03

Jag gar ju självklart inte glömt Chaklin henne kommer jag handla till senare:)

 

Och då ska hon få super duper mycket saker :) 

 

Så ni vet!

Av Isabella Lager - 21 december 2012 20:34

Grejerna som jag beställde ( det var en hel del ) kommer imorgon kväll så det är snabb leverans:)

 

Jag beställde som sagt väldigt mycket men det är ju lika bra att ha allting förberet tills våren och tävlingssäsongen börjar. Jag köpte även vardagliga prylar som te.x grimmor benlindor m.m

 

Collin ska börja använda benskydd både fram och bak då jag har märkt att han slår i sig.

Sedan i vår ska jag börja kolla av vilka som behöver benskydd och vilka som inte behöver.

 

Det ända som jag behöver köpa nu det är ute täcken till sommaren och våren och fleece täcken som

dem får ha inomhus sålänge det är kallt ute och när de har blivit ridna.

 

Här kommer vissa grejer som jag köpte:

 


Jag beställde de blåa,lila och det vita


Jag beställde de svarta då jag tycker att Nettan behöver stärka benen

lite och tro det eller ej så är benlindor väldigt bra för att stärka benen

lite när man rider för då har de lite stöd. Även Nettan kommer börja använda

benskydd men bara fram.


Av dem två tog jag två st blåa som hästarna kommer ha på

grimmorna i transporten om det är kallt eller på tränset när

jag bara ska skritta ut dem en kall vinter dag.


 

Två gröna grimmor till Ludde och Collin


Schabrak+Öronluva och benlindor jag valde de vita.


Snyggt Träns som framförallt kommer användas på Stella


Alla de här fina sakerna hittar ni på http://horseluft.n.nu

Av Isabella Lager - 21 december 2012 15:21

Jag har bestämt mig för att behålla Ludde och Collin, Bra va!

Jag känner att jag kommer inte klara mig utan dom så dem kommer få följa

med på en massa spännande tävlingar och äventyr.

 

Men nu är det Stella och Nettan som står i fokus när det gäller tävlingar, jag skrev

mina planer för år 2013 igår så ni vet vad som kommer ske. 

Collin och Ludde kommer självklart att jobbas igång så dem också får upp

självförtroendet.

 

Nu när hästarna inte är hemma så passar jag på att storhandla saker till våren som t.ex

tävlings schabrak, täcken m.m jag kommer att handla för 5000 för man måste ju sätta nån gräns:)

 

 

Kommer bilder sen

 

 

 

 

 

Presentation


Hej,kul att du kikade in.På bloggen kommer du i sommar läsa om mig och mina sommarhästar,
Summer Girl och Pronto,
Hoppas du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards