stallbroby

Direktlänk till inlägg 23 mars 2013

Våran transport

Av Isabella Lager - 23 mars 2013 18:10

Hej på er!

Har ju aldrig visat hur våran transport ser ut, pappa köpte en

ny i början av året en supersnygg!

Riktig tävlingstransport:)


Men den är jättebra! Stella har ju svårt att hålla balansen när man e 

ute och åker så hon vill ju gärna bredda, våran gamla transport var trång

med hård vägg så hon fick ju panik, när hon kom till mig var hon ju svårlastad och det ena leder till

det andra... när vi hämta henne hade vi våran gamla transport, det tog ungefär

30 min att lasta, ponnyn VÄGRA gå på, hon var ju bara en liten plutt då.

Men men det är en annan story, nu har vi e bredare transport så hon känner sig

trygg och går på som om hon adrig gjort något annat, den har även mjuk vägg så

även om man åker två så kan hon ändå bredda bäst hon vill, käns så skönt!


Får även plats med tävlingsskåpet i den! Helt fantastiskt:)


Såhär ser den ut:

Coolt med lite färg också!:) Den är jättefräsch, ma kan tro, pgr av färgen på utsidan,

att den är mörk innuti men icke då! Ljust och fräscht:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Lager - 23 juli 2013 21:30

Denna blogg är numera bara en riddagbok där jag skriver om vad som händer med luftisarna typ ;)       ...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 19:39


Nu är hästarna fodrade och utsläppta o.s.v, det fick bli lite tidgare idag ;)   Morgondagens ridpass på Sunny blir som sagt markarbete, blir nog i ridhuset då för jag orkar inte bära ut alla bommar :P Ska lägga ut några bomserier kanske någon e...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 18:15


Här kommer veckans schema: Sunny Måndag: Dressyr Tisdag: Markarbete, lite små hinder Onsdag: Hoppning Torsdag: Vila Fredag: Promenera Lördag: Ganska hårt dressyrpass Söndag:Vila (jag åker på ridläger irl)     Pronto Måndag: ...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 18:00

Hon är seriöst en helt fantastiskt ponny, beundrar henne starkt! Red henne på gräsbanan, inget långt och krävande pass utan mest bara känna på henne och få in vårat band, att hon känner hur jag fungaerar och jag hon o.s.v...   Hon skötte sig ...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 17:01

Hej idag är det måndag och jag vet att uppdateringen inte är den bästa, har inte riktigt kommit igång ännu ;) Longerade iaf Pronto imorse vilket gick riktigt bra, han var faktiskt väldigt pigg och jobbade på bra som jag ville, duktig pojke :)  ...

Presentation


Hej,kul att du kikade in.På bloggen kommer du i sommar läsa om mig och mina sommarhästar,
Summer Girl och Pronto,
Hoppas du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards