stallbroby

Direktlänk till inlägg 21 december 2012

Kommer Imorgon

Av Isabella Lager - 21 december 2012 20:34

Grejerna som jag beställde ( det var en hel del ) kommer imorgon kväll så det är snabb leverans:)

 

Jag beställde som sagt väldigt mycket men det är ju lika bra att ha allting förberet tills våren och tävlingssäsongen börjar. Jag köpte även vardagliga prylar som te.x grimmor benlindor m.m

 

Collin ska börja använda benskydd både fram och bak då jag har märkt att han slår i sig.

Sedan i vår ska jag börja kolla av vilka som behöver benskydd och vilka som inte behöver.

 

Det ända som jag behöver köpa nu det är ute täcken till sommaren och våren och fleece täcken som

dem får ha inomhus sålänge det är kallt ute och när de har blivit ridna.

 

Här kommer vissa grejer som jag köpte:

 


Jag beställde de blåa,lila och det vita


Jag beställde de svarta då jag tycker att Nettan behöver stärka benen

lite och tro det eller ej så är benlindor väldigt bra för att stärka benen

lite när man rider för då har de lite stöd. Även Nettan kommer börja använda

benskydd men bara fram.


Av dem två tog jag två st blåa som hästarna kommer ha på

grimmorna i transporten om det är kallt eller på tränset när

jag bara ska skritta ut dem en kall vinter dag.


 

Två gröna grimmor till Ludde och Collin


Schabrak+Öronluva och benlindor jag valde de vita.


Snyggt Träns som framförallt kommer användas på Stella


Alla de här fina sakerna hittar ni på http://horseluft.n.nu

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Lager - 23 juli 2013 21:30

Denna blogg är numera bara en riddagbok där jag skriver om vad som händer med luftisarna typ ;)       ...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 19:39


Nu är hästarna fodrade och utsläppta o.s.v, det fick bli lite tidgare idag ;)   Morgondagens ridpass på Sunny blir som sagt markarbete, blir nog i ridhuset då för jag orkar inte bära ut alla bommar :P Ska lägga ut några bomserier kanske någon e...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 18:15


Här kommer veckans schema: Sunny Måndag: Dressyr Tisdag: Markarbete, lite små hinder Onsdag: Hoppning Torsdag: Vila Fredag: Promenera Lördag: Ganska hårt dressyrpass Söndag:Vila (jag åker på ridläger irl)     Pronto Måndag: ...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 18:00

Hon är seriöst en helt fantastiskt ponny, beundrar henne starkt! Red henne på gräsbanan, inget långt och krävande pass utan mest bara känna på henne och få in vårat band, att hon känner hur jag fungaerar och jag hon o.s.v...   Hon skötte sig ...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 17:01

Hej idag är det måndag och jag vet att uppdateringen inte är den bästa, har inte riktigt kommit igång ännu ;) Longerade iaf Pronto imorse vilket gick riktigt bra, han var faktiskt väldigt pigg och jobbade på bra som jag ville, duktig pojke :)  ...

Presentation


Hej,kul att du kikade in.På bloggen kommer du i sommar läsa om mig och mina sommarhästar,
Summer Girl och Pronto,
Hoppas du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards