stallbroby

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Isabella Lager - 18 februari 2013 20:59

Hej, kom hem från ridskolan irl ganska precis klockan 8, direkt därefter (när jag ändå hade stallkläderna på mig) så gick jag ut i stallet och pussa och hälsa på alla hästarna, de blev som vanligt jätte glada!

Sen fixade jag Nettan för att longeras och hon fick longera med täcke och ingen sele.


Hon fick bara skritta och trava ganska mycket, tog en galopp och ställde sedan in henne, natthöet hade de redan fått av sara och lindade och klara var de, mockat och fint var det också! Tack sarah!


Kort kort inlägg nu men mer kommer imorn, godnatt!



Av Isabella Lager - 18 februari 2013 16:08

Usch, det är så jobbigt att tänkta tanken att jag inte har så mycket tid till mina älskade lufthästar. Jag har ju funderat många gånger på att sälja någon men bara att tänka tanken svider i hjärtat.

Jag älskar mina lufthästar så mycket men ibland tänker jag att om jag skulle ha färre lufthästar så skulle jag ha mer tid till dem som är kvar:S usch jobbiga tankar men jag spånar vidare och får se hur det blir.

Men jag har ingen tanke på ty sälja nån ännu, jag lägger verkligen ner all tid jag bara kan på lh!

Presentation


Hej,kul att du kikade in.På bloggen kommer du i sommar läsa om mig och mina sommarhästar,
Summer Girl och Pronto,
Hoppas du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards