stallbroby

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Isabella Lager - 24 februari 2013 08:16

Hej, känns jättetomt i stallet idag eftersom att Collin är hos Jessika.
Har fått veta att han trivs bra där!:)

Jag har bestämt mig att nu på vintern så har jag ett ridhus:) i mitt stora hus har jag ett stort vardagsrum som man kan ha som ridhus:)

Igår så blev det hoppning i ridhuset för Stella och Nettan då Ludde ska vila i några dagar för han ömmar i ett
Ben. Men det var iaf hoppning, en kompis som heter Mia sov hos mig och hon rider på riktigt så då kunde hon få passa på att känna
Lite på Stella medan jag red Nettan.

Vi började med att gå över lite travbommar och Stella studsade lite då och då men det skötte Mia bra! Sedan studsade hon inge mer!

Sen började vi travhoppa ett kryss och det gick riktigt bra för både Mia och mig:) och sen så småningom började vi hoppa lite högre hinder och i galopp och det flöt på som det skulle!:)
Avslutade med en bana:) som högst hoppade vi 80cn:)

Presentation


Hej,kul att du kikade in.På bloggen kommer du i sommar läsa om mig och mina sommarhästar,
Summer Girl och Pronto,
Hoppas du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards