stallbroby

Direktlänk till inlägg 6 april 2013

Uppskattar er!

Av Isabella Lager - 6 april 2013 14:37

Hej på er!

Jag måste bara säga att jag uppskattar verkligen er som lägger ned

massa tid och energi på era lh och bloggen!

Hatten av för er. Jag läder många lh bloggar som jag tycker är jättebra!

Det märks verkligen att ni vill hålla på med detta vilket är helt fantastiskt!


Jag tycker själv det här med  lh är jätteroligt men det är bara det

att är har verkligen inte tiden eller orken till att ha fem+ett föl= sex

lufthästar, därför bestämmer jag mig för att lägga ut alla på annons

förutom Stella och Nettan, som jag skrev i förra inlägget så vill jag 

fortsätta att utbilda Stella och Nettan kan jag bara inte sälja så

henne ska jag låna ut.


Ska lägga ut mina pluttisar på annons efter detta inlägg och när allt är 

klart med hem och sånt så kan jag börja blogga som vanligt igen,

men nu får ni nöja er med massa slarv inlägg fram tills allt har ordnat sig

med min framtid :D


Det ska bli riktigt spännande att börja på ett ''nytt'' liv när det gäller lufthästar.

Och det är bättre att ha en lufthäst som man lägger ned MASSA tid på än

att ha fem som man inte hinner med så jag ångrar inte mitt beslut.

Kommer sakna alla ponnyer huuur mycket som helst men jag kommer se

till så att de får det bra!


Kommer även att göra ett inlägg till varje ponny innan de åker där

jag skriver endel minnen och skriver även vart de hamnar.


Nu börjar projekt -letahemtillponnisarna-

 

Bloggar mer när jag kommer framåt så att säga ;)

 


MY STAAAR!


 
 
stallpollen

stallpollen

7 april 2013 11:17

Tjena bella,du skulle ju sälja nästan alla dina hästar ju och därför undrar jag om jag kan köpa Collin och Chaklin om hon också skulle säljas:)
Tänkte lixom att Chaklin är ju dräktig och har en av mina hingstar som pappa:)
Svara gärna genom mejl/kommentar på min blogg.
KRAM!

http://stallpollen.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabella Lager - 23 juli 2013 21:30

Denna blogg är numera bara en riddagbok där jag skriver om vad som händer med luftisarna typ ;)       ...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 19:39


Nu är hästarna fodrade och utsläppta o.s.v, det fick bli lite tidgare idag ;)   Morgondagens ridpass på Sunny blir som sagt markarbete, blir nog i ridhuset då för jag orkar inte bära ut alla bommar :P Ska lägga ut några bomserier kanske någon e...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 18:15


Här kommer veckans schema: Sunny Måndag: Dressyr Tisdag: Markarbete, lite små hinder Onsdag: Hoppning Torsdag: Vila Fredag: Promenera Lördag: Ganska hårt dressyrpass Söndag:Vila (jag åker på ridläger irl)     Pronto Måndag: ...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 18:00

Hon är seriöst en helt fantastiskt ponny, beundrar henne starkt! Red henne på gräsbanan, inget långt och krävande pass utan mest bara känna på henne och få in vårat band, att hon känner hur jag fungaerar och jag hon o.s.v...   Hon skötte sig ...

Av Isabella Lager - 1 juli 2013 17:01

Hej idag är det måndag och jag vet att uppdateringen inte är den bästa, har inte riktigt kommit igång ännu ;) Longerade iaf Pronto imorse vilket gick riktigt bra, han var faktiskt väldigt pigg och jobbade på bra som jag ville, duktig pojke :)  ...

Presentation


Hej,kul att du kikade in.På bloggen kommer du i sommar läsa om mig och mina sommarhästar,
Summer Girl och Pronto,
Hoppas du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards