stallbroby

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Isabella Lager - 25 april 2013 19:15

Som ni vet så är jag hos mamma varannan vecka och då är jag ej med lh, så det är jättesvårt att veta vad man ska skriva dem veckorna som jag är hos mamma för här skulle det se ut om man bara bloggade varannan vecka?!

Så SNÄLLA kom med massa förslag vore så sjukt snällt, nu kan NI påverka bloggen! Och alla som kommenterar tips får en länk i ett inlägg bara för att jag är så snäll ;)

KOMENTERA!! :D

Av Isabella Lager - 25 april 2013 08:15

Hej på er!
Idag är det väldigt fint väder, kanske åker till stallet efter skolan och rida ut Stella på en mystur och borsta en massa på dem, vi får se.

Nästa vecka blir det lh heela veckan och det lovar jag! Men jag känner nu när jag är hos mamma så ÄR jag hos mamma, då kan jag liksom inte bara åka till pappa hela tiden det känns inte rätt så det är anledningen till det.

Hoppas ni står ut med dåligt bloggning denna veckan men nästa veckan BLIR bättre det lovar jag!

Men vart har alla lhbloggar tagit vägen?
Inte en ÄNDA uppdaterar, kom igen det är ju jättekul att blogga;)

Ha det bra!:D

Luva som Nettan kommer ha på banorna denna säsong:D

Presentation


Hej,kul att du kikade in.På bloggen kommer du i sommar läsa om mig och mina sommarhästar,
Summer Girl och Pronto,
Hoppas du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards