stallbroby

Alla inlägg den 9 april 2013

Av Isabella Lager - 9 april 2013 20:38

Hej!
Chaklins föl kom idag! Supersöt!!
Föddes för tidigt men veterinären kollade på de bägge och de mådde helt bra! Superkul!

När det gäller mina ponnysar flyter allt på. Emelie ringde nyss och sa att allt går som det ska. Hon har ridit Nettan idag och det gick super, hon rider henne Superfint i form osv. Så jag känner mig fullt trygg med att hon rider min ponny. Sandra hade även ridit Stella skrittat och travat ut, det gick också väldigt bra! Sandra är van vid heta ponnyer så henne litar jag också fullt ut på! :) känns bra att ha massa bra folk runt omkring mig som hjälper och stöttar! :)

Har nog inte så mycket mer att skriva, ha det BÄST! <33

Av Isabella Lager - 9 april 2013 14:00

Hej, för att bloggen ska hållas vid liv så tänkte jag göra lite tidsinställda,

så när ni läser detta så kommer jag ha skrivit detta igår:)


Så här kommer några ponnyer som jag har fastnat för extra mycket,

inga som jag vet vilka det är men ändå så här kommer fem stycken.


Riktigt fin i kropp och färg!

Denna ponnyn är sjuukt sööt!

Världens finaste färg!


Hur söt? :**


Kolla ponnyn liksom, haha super söt!


Det var fem ponnisar det. 

Kommer ett till inlägg imorgon;)

Ha de gött!

Av Isabella Lager - 9 april 2013 07:52

Hej! Läser ju Jessikas lhblogg och Tycker den är riktigt bra! Har nu läst att ponnysarna trivs riktigt bra där!
Tror det var kul för Ludde med lite förändring och framförallt står ju Collin och Lola där :)

Kul at de får "förenas" igen, den fina familjen. Tror också Chaklin trivs nu när hon är med alla ponnysar som hon är trygga med igen! :D och så finns det ju MASSA andra hästar där som de kan lära känna.

Aa så detta kommer bli SUUPER! :D
Ni får ha det så bra! Det kommer ett tidsinställt senare under dagen:)

Presentation


Hej,kul att du kikade in.På bloggen kommer du i sommar läsa om mig och mina sommarhästar,
Summer Girl och Pronto,
Hoppas du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards