stallbroby

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Isabella Lager - 19 april 2013 08:24

Åker inte till stallet irl förrän klockan 5 så jag hinner rida innan!:)

Rider bara Stella för Emelie rider Nettan, vi ska skritta ut först och sedan rida i paddocken, all snö har ju smält nu:)

Tror hon är riktigt pigg!
Hon ÄLSKAR när man rider i paddocken, ridhuset är inte lika kul tydligen;)

Ska rida mycket volter och serpentiner osv. Imorgon åker vi och hämtar Sessan, superkul! Kommer hem runt halv två, då de får lunchhö ute och sedan rider jag Stella så runt fyra, halv fem åker jag till min kompis. Kanske kommer hem runt 2,halv tre kanske, då jag fodrar lunchhö och rider efter det, Emelie rider Nettan som vanligt:) Tar även lite promenader med Sessan då och då.

Det var denna helg det, inget speciellt, kanske lite hoppning imorgon,
Vi får se:)

Av Isabella Lager - 19 april 2013 07:30

på er!

Klockan är halv åtta och jag har sovmorgon idag, skönt!
Efter skolan cyklar jag till pappa och slänger ut eftermiddags höet i hagen.
Men tanke på att de inte får kraft förrän klockan åtta så får de ganska mycket Hö var, 5kilo till Stella och 6 kilo till Nettan.

Sen sticker jag till stallet irl, ska hoppträna idag så jag kanske snor någon övning som jag kan använda till luftisarna;)

Hoppas ni har det bra, hörs mer senare!:)

Presentation


Hej,kul att du kikade in.På bloggen kommer du i sommar läsa om mig och mina sommarhästar,
Summer Girl och Pronto,
Hoppas du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards