stallbroby

Alla inlägg den 15 april 2013

Av Isabella Lager - 15 april 2013 20:50

Gokväll på er!
Nu har jag tatt in ponnysarna och de blev överlyckliga!:)

Gav de Hö och kraft och massa pussar, slängde även på de varsit "nättäcke" för det är för varmt för fleece men lite för kallt i mitt stall utan.
Det är nämligen kallare i stallet än ute just nu:) men det är superskönt ute just nu!
Känns som en sommarkväll!:D

Härligt, jag åker redan imorgon till mamma, blir Ridning i helgen istället!:(
Men men :)

Av Isabella Lager - 15 april 2013 20:43

Gokväll på er!
Nu har jag tatt in ponnysarna och de blev överlyckliga!:)

Gav de Hö och kraft och massa pussar, slängde även på de varsit "nättäcke" för det är för varmt för fleece men lite för kallt i mitt stall utan.
Det är nämligen kallare i stallet än ute just nu:) men det är superskönt ute just nu!
Känns som en sommarkväll!:D

Härligt, jag åker redan imorgon till mamma, blir Ridning i helgen istället!:(
Men men :)

Av Isabella Lager - 15 april 2013 14:56

Sorry för dålig uppdatering, har ej haft tid.

Idag är det måndag vilket innebär att jag åker till pappa! :)
Dock så ska han åka bort så jag måste åka till mamma på onsdag igen, suck. Så fort man planerar någonting så spricker det!

Aja, Emelie har ridit Nettan hela veckan och Sandra har ridit Stella.
Emelie kunde inte komma idag så Nettan får också stå. Ska ju rida irl och jag kommer hem runt åtta så då får jag ta in ponnysarna och kvällsfodra, de får vara ute ganska länge idag men det är bara positivt.

Mina ponnyer äter lunchhö ute och sedan kommer de in vid tre fyra och äter kraft och sedan står de inne resten av dagen och jag kvällfodrar runt nio. Men idag eftersom de har vart ute sedan sju och inte har ätit kraft så får de lite extra ikväll klockan åtta:)

Hoppas ni har det bra! Imorgon blir det Ridning!:)

Presentation


Hej,kul att du kikade in.På bloggen kommer du i sommar läsa om mig och mina sommarhästar,
Summer Girl och Pronto,
Hoppas du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards