stallbroby

Alla inlägg den 7 april 2013

Av Isabella Lager - 7 april 2013 18:12

Har bestämt att ponnysarna åker redan imorgon, gör ont

men det känns ändå riktigt bra att de äntligen får massa uppmärksamhet

och kärlek.


Chaklin, min plutt som jag aldrig egentligen kom så långt med,

hann lära henne grunderna iallafall. Men vi hade sjukt kul ihop.

Busponnyn som aldrig ville stanna! :)

Kommer sakna hennes underbara personlighet.

På slutet var hon så lugn och fin, eftersom hon har ju en

liten fölis i magen. Hon kommer bli en perfekt mamma.

Önskar er all lycka i framtiden!! :) <33


Collin, var hemma i veckan och myste lite med sin familj ;)

Min bråkstake som bara har vart hos Jessika i nån månad

och utvecklats enormt, litar på att ni kommer få det superkul

tsm. Har åkat av honom minst 20 ggr, buse :D

Önskar er all lycka i framtiden!!!! :) <33


Ludwig, Min fina stabila kille som gjorde allt, vi vann

dressyr tävlingar, hopp tävlingar och massa kul.

Startade en fälttävlan med dig och det var sjukt kul! 

Grymt duktig i allt och kan ännu mer. Kommer

sakna våra mysiga stunder och våra härliga ritter.

Önskare er all lycka i framtiden!!! :) <333


Jag litar på dig Jessika och tror att detta kommer gå fantastiskt!

Lycka till!

Kommer sakna er! <333

Av Isabella Lager - 7 april 2013 17:58

Har fått två bud på Ludde.


Vilket är superkul!

Ett bud är från Jessika (:D) och ett från Maria på

tallbacken.


Tror ändå jag besluter mig att lämna ifrån mig alla mina ägodelar

på samma plats, hos Jessika alltså.

Detta beslut är pgr av att mina ponnyer känner varandra så bra

och vill inte att deras liv ska förändras helt, tror de tycker

det är rätt skönt och tryggt att haman tsm.


Så tyvärr Maria, hoppas du hittar en annan super fin ponny som

du har nytta av! :) Tack för ditt bud! :)


Så nu vet ni hur det ligger till än sålänge, allt är klart, de flyttar till Jessika

vilket känns skönt för då blir det som sagt inte så mycket förrändring.


Nu ska jag bara komma på ett datum när de ska åka och sedan ska

jag försöka hitta någon som vill komma hit och rida Nettan lite

då och då men en sak i taget :D



Av Isabella Lager - 7 april 2013 16:45

Hej på er!


När det gäller försäljning av hästarna så går det framåt,

har hittat en intresserad som är sugen på Chaklin och 

Collin. Kan ni gissa vem det e? Jessika såklart :D

Haha, det blir säkert jättebra, skriver mer om det sen

när jag och Jessika har löst allt.


Ludde ska läggas ut på annons, ska leta lite mer först och

fråga runt om de är intresserade. Jag hittar säkert ett hem

till honom också ska ni se ;)


Just nu medan jag håller på att leta hem så står hästarna bara

tyvärr. Men allt kommer att ordna sig! :)


Hoppas ni har det bra, tack till er som läser min blogg

nu mitt i allt kaos ;) 


Ni får ha det bäst, imorgon åker jag till mamma vilket innebär att

jag tyvärr inte kommer blogga, men jag ska lösa det på något sätt.


Kraam!


Bildbrist så ni får en bild på Luddes nya täcke :D


Presentation


Hej,kul att du kikade in.På bloggen kommer du i sommar läsa om mig och mina sommarhästar,
Summer Girl och Pronto,
Hoppas du gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards